Bosch WAE28161

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAE28161 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

rintje schaats 25-05-2008
Geschreven voor: Bosch WAE28161

IK heb hem nu 2 weken in bezit het is een prima wasmachiene. Hij was schoon en de 1400 toeren die hij draai is hij heel stil.Hier voor 2 keer een Miele gehad de ene had binnen 8 jaar de lagers er uit de andere binnen 10 jaar.Voor zo'n duur wasmachien denk je die gaat wel een jaar of 15 mee maar nee voor mijn geen MIELE meer

Maus Mokum 19-02-2008

Plus;
- mooi design ( lekker belangrijk ..)
- zeer makkelijk in gebruik, simpel en overzichtelijk, weinig fratsen, 2 knoppen
- voelt lekker degelijk aan
- wasresultaat is goed
Min;
- geluid van centrifugeren valt tegen( hij staat toch echt waterpas..) , irritante fluit --> Er zijn mensen die dit ding ' s nachts aanzetten ... ben benieuwd wat ze in hun oren stoppen
- een echte tegenvaller is hoe de was eruit komt, je kunt de was bijna uitwringen , zo nat .... m'n oude INDISIT uit het jaar 0 presteerde beter

Zou ik 'm weer kopen : NEEN (door centrifugeren res. en herrie )

W.T.de Vries 31-12-2007
Geschreven voor: Bosch WAE28161

Een prachtmachine, wat me meteen opviel was het restvochtgehalte. Daarnaast is hij stil, als wij tv kijken hoor je helemaal niets in de keuken. Ook de 7 kilo die hij in een keer kan hebben is geweldig, niet meer 2x maar alles in een keer de was in. Uiteindelijk kan ik zeggen dat er vast wel betere machines te verkrijgen zijn met meer mogelijkheden, maar voor de prijs dat ik hem kocht zal het een harde kluif worden om die prijs-kwaliteit verhouding te verslaan.

Edwin1964 14-10-2007
Geschreven voor: Bosch WAE28161

Gewoon een perfecte machine. prijs kwaliteit helemaal goed. schoon,stil en droog.